22 Tem 2013

SWEETVİA'lı Portakallı,Cevizli,Un Kurabiyesi


Evet sıcak yaz günlerine hafif bir kurabiye yapalım ne dersiniz:)Sweetvia sıfır kalorili ve tamamen bitkisel bir tatlandırıcı gönlüm rahat tatlılarımı,kurabiyelerimi yiyebiliyorum:))) SWEETVİA yı sıcak ve soğuk kullanabilirsiniz kesinlikle sakıncası yok:) ben neredeyse bir senedir sütlü,şerbetli tatlılarımı,kurabiyelerimi SWEETVİA ile yapıyorum veee yaklaşık 20 kilo verdim:))) tabii uzun yürüşler de yapıyorum:)veee muhteşem kurabiyemin tarifi:)

Malzemeler:
25 pk.SWEETVİA (çok tatlı isteseniz daha ekleyin)
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ
1 portakal kabuğu rendesi
1 çay bardağı ceviz
2 tepeleme çorba kaşığı kakao
1 kabartma tozu
3-3,5 bardak tam buğday unu (unu kontrollü ekleyin)

Yapılışı:
bütün malzemeleri yoğuralım. hamurdan portakal büyüklüğünde parçalar koparıp şeritler yapıp verev keselim yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip önceden ısıtılmış 170 derecede pişirelim.Afiyet olsun:)

4 yorum:

  1. Elinize sağlık kurabiye nefis görünüyor..SWEETVİA yı ilk defa duyuyorum paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ellerin dert görmesin ablacığım çok beğendim.Herkes geldi ama sen hala yoksun:((( http://lezzettaneleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok farklı bir tarif olmuş :)Elleerine sağlık.Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten muazzam bir tarif Sedo ustam. Ellerinize sağlık, bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil