27 May 2013

Bu ay Yaşam Yonca dergisinin konuğu bendim:)


6 yorum:

  1. Şu anda star tv. de sizi izliyorum,blogunuzu zaten çok büyük keyifle izliyordum,sizi ekranda gördüğüme çok memnun oldum,pasta tarifinizi muhakkak deniycem,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Şu an starda sizi izliyorum :) Bu sayede bloğunuzuda bulmuş oldum, tariflerin çoğunu kaçırdım burada linklerini yada tarifleri paylaşırsanız sevinirim.
    www.makeuparfume.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,tv den yaptığım bütün tarifler blogumda var.sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba, Ben Betül AŞKAR Ankara' dan yazıyorum. Az önce Soframız programını izlerken öğrendim blogunuzun varlığını. Tarifleriniz muhteşem başarılarınızın devamı dileğimle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Betül hanımcım,çok teşekkürler,sevgiler...

      Sil