4 Nis 2013

Pembiş çıtır çikolatalar



Simirnamın doğum günün de herşey pembe olunca çikolatalarımızda pembe olsun istedim:)Yiyen herkes bayıldı:) görüntüsü de,lezzeti de muhteşem mutlaka deneyin derim:)


Malzemeler
300 gr taze kadayıf
200 gr frambuazlı kuvertur çikolata

Hazırlanışı 

Kadayıflar fırın tepsisine yayılır ve fırına verilir . 10 - 15 dakika fırında kadayıfların kuruması sağlanır .200 gr çikolata benmaride veya mikrodalgada eritilir ( ben mikrodalgada 1,5 dakika da erittim ) .Fırınlanan kadayıflar çikolatayla buluşturulup iyice karıştırılır . Yumurtalıkla şekillendirilir ve ters çevirilir .Daha sonra buzdolabında dinlendirilir . Servis tabağına alınır . Tarifi sevgili arkadaşım Sihirliparmaklarr'dan aldım çok teşekkürler:)))


4 yorum:

  1. Bir blogta gormustum cikolatali citirlar diye kizarmis kadayif aldim yapmak icin ogun bugundur bekliyordu. Sedefim senin pembisleri gorunce hemen yapmaya heveslendim yapinca paylasirim canim ellerine saglik.Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Harika tarifleriniz var ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben bunu hazır zannetmiştim harikaymış doğrusu:)

    YanıtlaSil