1 Şub 2013

PORTAKALLI,NOHUTLU,KEREVİZLİ PIRASA:)

Merhabalar,geçen hafta Star tv Soframız proğramı çekimimiz vardı:)Benimle çekim yapmak istediklerini ilettiler çok sevgili @burcu ülker ama mutfağım küçük olduğu için kabul edemedim:(yeğenimi önerdim onlara @Özlem saraç sevgili Burcu da sende bir çeşit hazırlarsan ekrana çıkarsan kabul dedi:)bende yeğenimle ilk defa mutfağa girdim onların sayesinde:)bundan sonra hala yeğen sık sık yemek yaparız inşallahhh:)
söylemeden geçemiyeceğim Çekime gelen ekip MUHTEŞEMMMMM:)çok sevgili yönetmenimiz Harun Berdo ve ekip'ine tekrar teşekkürler:)veeee Güzel mi güzel,tatlı dilli,sevecen sunucumuz( ilk görüşte bu kadar çok sevdiğim kimse olmamıştı hayatımda) @seda  kement'e kucak dolusu sevgiler:)
yayında yaptığımız yemeklerden biri ben tarif ettim yeğenim yaptı:)çok da güzel yaptı valla:)

Malzemeler:
1 büyük kereviz
4 adet pırasa
1 çay bardağı haşlanmış nohut
4 veya 5 portakalın suyu
1 orta boy kuru soğan
1 havuç
tuz
1 çay bardağı zeytinyağ
Yapılışı:
Zeytinyağı pişireceğimiz tencereye ekleyelim çok ısınmadan hemen yemeklik doğradığımız kuru soğanı ve  ay şeklinde doğradığımız havuçları atıp 5 dak.soteliyelim.Ardından doğradığımız pırasaları ve kerevizleri ekleyip suyunu salıp çekene soteliyelim.Sebzeler suyunu çekince sıktığımız portakal suyunu,nohutları ve tuzunu ekleyip pişmeye bırakalım.sebzeler yumuşayınca altını kapatıp soğutalım ve servis tabağına alalım:)Afiyetle yiyelimmm:)

3 yorum:

  1. Portakallı Kerevizi cok severim, nohutlu pırasayı da cok severim. Sen hepsini bir araya toplamıssın ben bunu daha cok severim:)

    Ellerine saglık canım!
    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  2. hımmmmm güzel yapmışım gerçekten güzel görünüyor :) umarım daha çok yemekler yapıp harikalar yaratırız halacım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de denedim Sedef,misafirlerime yapmıştım, çok beğendiler. Bloga da yazacağım.teşekkürler.Benim için alternatif bir yemek oldu.Programın ancak bir bölümü izledim.Yeğeninde gayet başarılıydı.
    Sevgilerimle
    Şeniz

    YanıtlaSil