2 Şub 2013

ACIBADEM TARTI:)



Merhaba sevgili misafirlerim,güzel,mutlu bir hafta sonu diliyorum hepimize:)
Bu tarifimi 15 sene belki daha fazladır yaparım:)Sevgili Oya teyzemdem almıştım:)Bu güne kadar kim yediyse çok beğenmiştir:)))Bazı arkadaşlarımda yapmış sayfalarda gördüm ama ya malzeleri,ya ölçüleri farklı.Deneyin çok beğeneceksiniz:)Eeee yapınca bir yorum yazarsınız artık:))))))

Malzemeler:
1 adet hazır kakaolu kek
 iki katlı hazır kek'in tek parçasını kullanılıyor.Ben genelde kendim pandispanya yapıyorum.
1su bardağı hindistan cevizi
1 su bardağı irice dövülmüş ceviz
1 çay bardağı ince dövülmüş badem
1 su bardağı şeker
3 yumurta akı
Keki ıslatmak için:
1 neskafe fincanı suya 1 çorba kaşığı nescafe
Yapılışı:
Fırın tepsisine yağlı kağıt yayılır.Keke yerleştirilir.nescafeli suyla her yeri eşit şekilde ıslatılır.
Diğer tarafta yumurta aklarına(ASLA mikser kullanmıyoruz) kuru malzemeler eklenir iyice harmanlanır.
kekin üzerine düzgünce yayılıp 170 derece ısıtılmış fırında altın rengi olana kadar pişirilir:)Soğuyunca servis yapılıpppp afiyetle yenirrr:)))


1 yorum:

  1. ben yapmadan yorum yazayım canım sen yaparsında güzel olmazmı ama en kısa zamanda denenecektir.

    YanıtlaSil