20 Oca 2013

Almond Chokolate Cookies:)))



Bu tarifi sevgili Raphaela Akıncılar benim grubumda yayınladı o günden beri aklımda:)çikolatalı tatlara zaafım var:)bugün pek bir işim yoktu mutfakta denemek istediğim tarifleri denemek istedim:)Ama ben yine her zaman ki gibi kendimden de bir şeyler ekledim MUHTEŞEMMMM oldu:)hemen hemennn deneyin derim:)

Malzemeleri : 
240 gr. biter çikolata (3 kare paket)
60 gr. tereyağı 
Benmari usulu  eritip
Soğumaya bırakın 

140 gr. şeker
 1 pk  vanilya
 3 yumurta  mikserle beyazlayana kadar çırpın
Çikolatalı karışımıda ekleyin tekrar çırpın ben 1 tatlı kaş.portakal babuğu rendesi ekledim,orjinal tarifte yoktu.

120 gr  soyulmuş rondo da ezilmiş badem

 69 g un yarım tatlı kaşık kabartma tozu
 60 g soyulmuş küçük parçalı badem (ben bademleri tavada biraz kavurdum öyle ekledim ) ve 50 g sütlü çikolata küçük parçalar hazırlanmış hamura ekleyiniz
160 derecede 10-12 dakika da pişiriniz fazla tutmayın sertleşir.Afiyet olsun

1 yorum:

  1. Sedefcim ellerine sağlık. Benim oğlanda bayılıyor çikolatalı lezzetlere. Bunu da denemeliyim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil