5 Ara 2012

KREMALI,TAVUKLU SPAGETTİ :)

Merhabalar,arşivim o kadar birikti ki 3 ay hergün yazsam bitmez:)ama yoğunluğumdan yayınlıyamıyorum bir türlü:( Bu akşam ne olursa olsun bir iki tarif yayınlayacağım diye söz verdim kendime ve sözümü tutuyorum:)))Küçük kızım Alaram hep bahsediyorum ya yemek konusunda çok seçici beni çok yoruyor ve üzüyor bu konuda:(hep böyle soslu,kremalı,kızartma yemekler ister bende tabii her anne gibi sağlıklı beslensin istiyorum:) ama el mahkum arada onun istediğide oluyor:)))bu tarifimde onun özel isteği gerçekten çok lezzetli ana yemek yerine ama işin içine krema girince kalori ve yağ oranı fazlalaşıyor gerçi ben sırf kremanın yağınla yaptım öyle yağı dengelemiş oldum:)neyseee tarifime geçeyim:)))
 malzemeler:
 1 pk.spagetti makarna
 2 kemiksiz gögüs eti
 1 kutu krema (200 gr)
 k.biber tuz
 Yapılışı:
 makarnaları içine yuz atılmış bol suda 12-15 dk.arası haşlayınız.Diğer tarafta teflon tavaya 1 çorba kaş.kadar sıvıyağ ekleyip etleri atın yüksek ateşte soteleyin çok kuru olursa 1 çay bar.kadar su ekleyip ağzını kapatıp suyunu çekene kadar pişirin sonra k.biberini,tuzunu ve kremasını ekleyip 5-8 dk.pişirin servis tabağına aldığınız spagettilerin üzerine yayınız.bu kadarrr:)))Afiyet olsun hepimize...

4 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Kremalı makarna sosları da çok güzel oluyor ne yapalım. Ellerine sağlık. Kızına da afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Makarna ve tavuk yemeklerinde kremayı çok seviyorum, line sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Krema tavuğa inanılmaz yakışıyor gerçekten. Arada kendimizi de ödüllendirmek lazım değil mi ya :)))
    Nefis görünüyor makarna nefis:) Afiyetler olsun ablacım,
    sevgiler...

    YanıtlaSil