27 Kas 2012

SWEETVİA ile çubuk tarçınlı kabak tatlısı:)


Evettt yine diyet bir tarifle merhabalar,yoğunluğumdan blogumu ihmal ettim bu aralar bu da beni çok üzüyor ama tam gaz geldim yeni tariflerimle:)))çok hafif ve lezzetli oldu diyabetiklerde çok rahat tüketebilir çünkü SWEETVİA tamamen bitkisel bir ürün:)şiddetle tavsiye ediyorum kullanmanızı :)))

Resimde gördüğünüz kabak 250 gr civarı ölçü bu yani
kabakları tencereye yerleştirin bir çubuk tarçın ve 6 pk.yani 6 gr.SWEETVİA ekledim bir küçük türk kahvesi fincanı su ekleyip pişirdim.üzerine cevizle servis yaptım:)
SWEETVİA iyi ki varsın :)))Afiyet olsun,kilo olmasın :))))))))))))

4 yorum:

  1. Kabak tatlısını çok severim. Çok hafif bir tatlı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Görüntüden güzel olduğu belli oluyor.Eline sağlık Sedef'cim :))))))

    YanıtlaSil
  3. Ahhh çok severim ama iyi ellerden çıkmışsa yerim.
    Görüntü harika, soğuklar başladı canımız tatlı çekiyor vicdan yapmadan yemek için sweetvia kullanmalı. Hurma şurubu kullanmak yerine alternatif oldu bizlere.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor, çok da severim bu tatlıyı :) ellerine sağlık ablacım. Kesinlikle denenecek :)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil