18 Eki 2012

SWEETVİAlı elmalı,cevizli cupcake:)




Merhabalar,SWEETVİA ile az kalorili tariflere devam:)Malum cupcake veya normal kek yaparken şekerle yumurtanın çırpılması önemli ben de denerken ya yapamazsam dedim:( her ne kadar normal kekler gibi kabarmasa da yine de kabardı ve çok lezzetli oldu:)Bundan sonra sık sık yapılır bizim evde:)

Malzemeler:
4 yumurta
27 poşet SWEETVİA
1 elma rendesi
1çay bar.ceviz
1 bar.yarı yoğurt yarı süt
1 kabarma tozu
1 vanilya
1 çay bardağından biraz az zyağı
2 su bar.tam buğday unu(fazlada olabilir bardak farkı)

Yapılışı:
yumurtalı 5 dakika çırptım sonra SWEETVİA ları ekledim çırpmaya devam ederek diğer malzemeleri ekledim en son ununu k.tozunu ekleyip şöyle bir çırptım ve cevizleri,elma rendesini ekleyip spatulayla karıştırıp kalıplara döktüm 175 derecede ısınmış fırında pişirdim:)Afiyet olsunnnn...


2 yorum:

  1. iyiymiş eline emeğine sağlık. afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Sedo'cum. Şu alttaki salatalık dolmasına da uğramalıyım. Sevgiler.

    YanıtlaSil