3 Eki 2012

SWEETVİA İLE ENFES SÜTLAÇ:)



Merhabalar,bu hafta pek bir hamarat gördüm kendimi:)))bloguma ara verdiğim zaman huzursuz oluyorum:( bu hafta 20 günlük aranın acısını çıkarıyorum:)))Şu SWEETVİA ile iyi ki tanıştım rahat,rahat tatlı yiyebiliyorum:)Babacığıma da yedirebiliyorum:)Toz halinde olduğu için kullanımı da kolay,pratik oluyor:)gelelim tarifimize:)

Malzemeler:
1 litre süt
her kaseye 1 poşet SWEETVİA ekledim çok tatlı isteyenler daha fazla ekleyebilir
 2 damla sakızı veya vanilaya
1 çay bar.biraz eksik baldo pirinç
Yapılışı:
önce pirinçleri tencereye koyup üzerini hemen geçecek kadar su ekliyoruz
pişmeye bırakıyoruz.Pirinçler pişip suyunu çekince sütü,sakızı ekleyip en az 1,5 saat kısık ateşte pişiriyoruz. ocağı kapattıktan sonra SWEETVİA ları ekleyip karıştırın,sonra kaselere paylaştırıp, soğutup afiyetle yiyoruz:)))Afiyet olsunnnn,kilo olmasın:)))))))))))))

6 yorum:

  1. sedocum bu tatlandırıcıyı netten mi sipariş ediyorsun merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Fatoşum adını duyuyordum doğal olduğunu falan sonra üretici firma sahibinle tanıştım:)bir ay araştırdım ecz nelere,dr.lara sordum bitkiden üretildiği için yan etkisi yokmuş o yüzden rahatlıkla kullanıyorum:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sedo'cum ben tadını da merak ediyorum. Nasıl acaba? Şu açıdan soruyorum çok şekerli sevmiyorum ama bazı tadlandırıcılar çok şeker atmışsın hissi veriyor ya onları sevmiyorum.Ama bitkisel olması ne kadar güzel.Ellerine sağlık.Babana da şifa olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelim pazar günü sana da gelecek sponsorlarımızdan biri firma tadarsın:)ben de sen gibiyim seneledir çok tatlandırıcı denedim ama bu süper ve bitkisel oluşu en önemlisi:)

      Sil
  4. Sedocum, bende almistim. Lor kurabiyesinde denedim,cok hos oldu.Seninde eline saglik.

    YanıtlaSil