28 Eyl 2012

SWEETVİA ile irmik helvası:) DİYET:)))




Akşam saati yemek yendikten sonra insanın canı tatlı isterse ne yapacak?zaten yeni yemekten kalkmışız hemen üstüne ye tatlıyı :P gelsin kilolar:( eşimde ne zamandır helva istiyordu ben de SWEETVİA ile yaptım hem afiyetle yedik hemde fazladan kalori almamış olduk:)(tabii ben dondurmasız yedim:))))

Helvamızın yapılışı:
1 bar.irmiği 1 kaşık tereyağda (aslında 100 gr.ama ben az ekledim)rengi dönene kavuralım.Diğer tarafta 2,5 bar.suda 7 poşet SWEETVİA ekledim (ben çok tatlı sevmiyorum)kavrulan irmiğe ekleyip şurubunu çekinceye kadar pişirdim:)ister tarçınla,ister dondurmayla servis yapabilirsiniz:)Afiyet olsunnnn.



5 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Sweetvia'yı denemek istiyorum nereden bulabilirim acaba. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canımmm sadece eczanelerde satışta:)

    YanıtlaSil
  3. Cokkkk superrrr:)))

    YanıtlaSil
  4. şeker hastaları rahat yiye bilirmi

    YanıtlaSil
  5. SweetVia Nedir?
    SweetVia %100 doğal kökenli hammaddelerden – Güney Amerika ve Hindistan’da organik tarım koşullarında yetiştirilen Stevia Rebaudiana bitkisinin yapraklarından elde edilen saflaştırılmış Rebaudioside A 98’den ve eritritolden üretilen sıfır kalorili bir tatlandırıcıdır.
    SweetVia’yı Neden Gönül Rahatlığıyla Kullanabilirsiniz?
    Sıfır kalorili.
    Sıfır glisemik endekse sahip.
    %100 doğal kökenli hammaddelerden – Stevia bitkisi ve eritritol – üretildi. Hiçbir katkı maddesi ve koruyucu madde, aspartam, sakarin, sukraloz içermez.
    SweetVia ürününde kullanılan Rebaudioside A 98’in Avrupa Parlamentosu’nun 1333/2008 sayılı yönetmeliğine ek olan (Ek 2) 11 Kasım 2011 tarihli 1131/2011 sayılı Avrupa Birliği komisyon yönetmeliğinde ve Avrupa Gıda Güvenliği Kurumu’nun (EFSA) (2010):8(4):1537 sayılı Resmi Gazetesi’nde yer alan “Steviol glikosidlerinin gıda takviyesi olarak önerilen kullanımındaki güvenirliliğine istinaden verdiği Bilimsel Görüş”te belirtilen teknik özelliklere ve saflık kriterlerine uygun olarak üretilmiştir.
    Avrupa Birliği ve Türkiye yönetmeliklerine uygun olarak AB'de üretilmektedir.
    SweetVia ile aynı içeriğe sahip ürünler Amerika Birleşik Devletleri Gıda ve İlaç Dairesi (FDA) tarafından onaylıdır.
    SweetVia’yı Kimler Kullanabilir?

    SweetVia’yı, herkes sıcak ve soğuk tüm içeceklerinde, tatlılarında, kısaca şekerin kullanıldığı her yerde gönül rahatlığıyla kullanabilir.
    Sıfır kalorili olduğu için diyet yapanlar için iyi bir alternatiftir.
    Sıfır glisemik endekse sahip olduğu için de şeker hastaları için iyi bir alternatiftir.

    YanıtlaSil