15 Eyl 2012

SWEETVİA İLE ANTEP FISTIKLI SULTAN SARMASI:)))


SWEETVİA ile denemelere devam ediyorum:)Bugün de ailece çok sevdiğimiz sultan sarması ile denedim SWEETVİA yı veee çok beğendik:)Hem nefis bir tatlı yedik hem de az kalori aldık daha ne olsunnn:))))

Malzemeler:
1 kg.süt (ben yarım yağlı tercih ediyorum)
1 su bar.un(tam buğday unu kullandım)
1 su bar.şeker ( 12 adet SWEETVİA kullandım)çok tatlı sevenler daha fazla ekleyebilirler
1 vanilya
1pk.krema
üzeri için hindistan cevizidövülmüş ceviz,fıstık,kakao,bisküvi de olabilir Ben antep fıstığı kullandım
Yapılışı:
 Sütü ve unu tencereye koyup muhallebi kıvamına gelene kadar pişirdim.Sonra SWEETVİA yı,vanilyayı ekledim 2-3 dk çırptım.
 büyük fırın tepsisine antep fıstığını serptim.
Muhallebiyi fıstıkların üzerine yaydım..Bu arada 1 pk kremayı çırpıp soğumuş muhallebinin üzerine sürdüm. 
sonra dikdöetgen kalıplar halinde kesilip rulo yapılır.Bir tepsiden 12-15 adet çıkıyor.Harika oldu deneyin derim:)))Afiyet olsum şimdiden:)

2 yorum:

  1. Nefis görünüyor. Sweetvia ile her tatlıyı yapabilmek süper fikir doğrusu. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ben, acilen büyük paketlerde çıkmalı diyorum evde şeker kullanımına son verip SWEETVİA kullanmayı düşünüyorum. Zira tatlıdan vazgeçmeden formumu korumalıyım

    YanıtlaSil