6 Mar 2012

UNO DAN ELMALI TART:)

Dün kızımla yürüyüşe çıktık 1,5 saat yürüdük saat 4.30 civarı bostanlı migros'a girdik orada yiyecek,içecekleri görünce acıktığımı hissettim kahvaltıdan sonra 1 elma yemiştim nerdeyse akşam olmak üzere:( ekmek alırken bir baktım UNO elmalı tart elmalı şeylere dayanamam zaten bide UNO yaptıysa mutlaka lzezzetlidir dedim ve aldım fiyatıda uygun 1 lira aman Allahım nasıl lezzetli anlatamam benim küçük kızımı artık herkes bilir bişey beğenmez o da çok beğendi:)UNO ya teşekkürler bu güzel tartları ürettiği için:)Mutlaka deneyin derim.Sevgiler...
Not: Biraz reklem gibi oldu ama inanın bana bir getirisi falan yok yani burda yemeklerimizi paylaşıyoruz bu ürünü de çok beğendiğim için paylaşmak istedim:)

6 yorum:

  1. ben de tansaşta gördüm ama diet malum nisan ayına erteledim nasıl bir al benisi var sorma ahhh

    YanıtlaSil
  2. Geçen gün benimde dikkatimi çekti ama belki güzel değildir diye almamıştım keşke alsaymışım:(

    YanıtlaSil
  3. size afiyet olsun. ben henüz görmedim bu ürünü :( sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Keşfettiğim günden beri 3-5 alıp yediğim dayanılmaz tat, yazın neremizden çıkacak o keyif ayrı mevzu tabi :)

    YanıtlaSil
  5. Arkasındaki kalori değerini görünce, yemekten vazgeçtim ....aşırı çookkkkk kalorili....dikkat edin bayanlar....285,35 kalori tanesi

    YanıtlaSil
  6. Hani tariffff :D. Uffffffffffffff

    YanıtlaSil