28 Mar 2012

PIRASALI,PEYNİRLİ,PATATESLİ,MISIR UNLU PAY:)

Merhaba sevgili dostlar:)neredeyse iki haftadır yoğunluğumdan blogumu ihmal ettim:( bugün bütün ailemin ve arkadaşlarımın çok beğendiği tarifimle geldim:)))umarım sizlerde dener ve beğenirsiniz:) bu ölçüler bir MİDİ fırın tepsisine tam oluyor.Pırasalar bitmeden deneyin derim:) Malzemeler: 5 adet ince pırasa 3 yumurta 1 su bar.yoğurt 1 su bar.biraz az sıvıyağ 1 su bar.mısır unu 1 su bar.normal un (ben tam buğday kullandım) unu az gelirse az bişey eklersiniz undan una farkediyor(kek kıvamında olacak) 1 orta boy rende patates 1 çay bar.beyaz peynir 1 pk.kabartma tozu Yapılışı: yumurta,yoğurt,yağ mikserle çırpılıp.unu,k.tozunu ekleyip 1 dk.daha çırpıp pırasaları,peyniri,patatesi ekleyip kaşıkla karıştırın.Yağlanmış fırın tepsisine yayıp 185 derece de ısıtılmış fırında pişirin.Afiyet olsunnn:)

10 yorum:

  1. Sedefcim, pırasalı pay nefis görünüyor.Eline emeğine sağlık. Yiyenlere afiyetler olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hem ziyaretin hem yorumun için:)sevgiler...

      Sil
  2. bende buna benzer bir tarif yapmıştım, pırasa kesinlikle harika bir lezzet katıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim çok teşekkürler:)istersen sırf patates,peynir,dereotluda yapabilirsin her şey çok yakışıyor bu tarife:)sevgiler...

      Sil
  3. Sedefciğim ellerine sağlık,sunum enfes görünüyor
    malzemelerde sevdiğim tüm lezzetler var:)listeme aldım en kısa sürede deneyeceğim canım.
    sıcacık sevgilerimi bırakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci cim gerçekten çok lezzetli oluyor:)senin elinden çok daha lezzetli olacaktır canım:)teşekkürler,benden de kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  4. Bunu çok sevdim içine pırasayla mısır unu girdiyse tamamdır o iş:)) denenecekler listesine alındı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerrinim mutlaka çok seversin:)blogcu arkadaşlarıma yaptım bayıldılar:)sevgiler...

      Sil
  5. Sevgili Sedef Hanım ! muhteşem lezzetli bir manzara sebzeyle yapılmasıda ayrı bir güzellik katıyor.Cuma günü arkadaşıma çaya gideceğim bu tarif kesinlikle yapılacak sevgiyle kalın.Başka tarifler için blogunuzu ziyarete geleceğim sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler sevgili Marinberil:)sevgiler...

      Sil